Tyck till om Eudora Internationella Förskola

March 17, 2023

Varje år genomförs undersökningar i Stockholms stads förskolor och pedagogisk omsorg. Från och med den 1 mars till och med den 9 april erbjuds alla vårdnadshavare med barn i förskolan att delta i Stockholms stads förskoleundersökning. Alla verksamheter i staden deltar oavsett regi. För att vi på Eudora Internationella förskola ska kunna upprätthålla hög kvalitet på förskolan är det viktigt att samtliga vårdnadshavare fyller i Stockholm stads förskoleundersökning så att vi kan fortsätta att utveckla och förbättra verksamhetens olika områden.

Obs! Det är väldigt viktigt att era mejl adresser på Mina sidor är korrekta. Kolla och uppdatera om så behövs.

Datum för undersökningarna

Årets undersökningar inom förskola och pedagogisk omsorg genomförs under veckorna 9–14 (1 mars till och med den 9 april).

Hur gör jag?

Du som har barn på Eudora Internationella Förskola kommer i år att få dina inloggnings-uppgifter till enkäten via mejl. Obs! För att du ska få ett mejl är det viktigt att du har registrerat dina uppgifter. Logga in i e-tjänsten ”Mina sidor” och se till att dina uppgifter stämmer.

E-tjänster för förskola: https://forskola.stockholm/e-tjanster

Om ni är två vårdnadshavare som har mejladresser registrerade kommer båda att få tillgång till enkäten. Om ni båda svarar kommer svaren att vägas ihop och räknas som ett svar.

Med vänliga hälsningar

Mary Carlsson