Vårdnadshavare

Kalendarium/Förskolans pedagogiska år

Eudora Internationella Förskola

Det Pedagogiska året

Det pedagogiska året är både början på en process, en organisation och ett sätt att tänka. Att arbeta med det pedagogiska året handlar om att se helheten, ha framförhållning och göra medvetna pedagogiska val. Vårt pedagogiska år synliggör hur verksamheten förändras under kalenderåret och vad vi har fokus på under inskolnings-, projekts-, traditions- och utvärderingsperioden. Det visar också för föräldrarna att i verksamheten ingår många delmål och mål i det pedagogiska året inom förskolans verksamhet.

Här kan ni se viktiga datum i vår verksamhet

Det pedagogiska år