Läs våra nyheter här

Här kan du läsa vad är nytt med oss!

Happy Easter weekend 2024

🐰🌷 Wishing all our wonderful parents and adorable children at Eudora International Preschool a joyous Easter weekend filled with love, laughter, and lots of delightful Easter surprises! May this holiday season bring you closer together as a family and fill your hearts with happiness and warmth. Happy Easter to each and every one of you! 🐣🥚

Happy New Year 2024

5 min read

Välkommen att fira LUCIADAGEN 2023 tillsammans med oss.

Vi samlas i Adventkyrkan på Olof Palmes gata 25 (Norra Bantorget) kl. 15:00 onsdagen den 13:e december.

Tyck till om Eudora Internationella Förskola

Varje år genomförs undersökningar i Stockholms stads förskolor och pedagogisk omsorg.

God jul och Gott Nytt år 2023

Hej alla föräldrar! Nu är snart det här året till ända och det har varit ett innehållsrikt och spännande år här på Eudora.
5 min read

Vi önskar er alla en härlig första advent

Hoppas att ni får tillsammans med era barn en härlig söndag med tända ljus och kanske lite god mat eller god fika. ❤️
5 min read

Välkommen till sommaravslutning på Eudora internationella förskola kl. 15.00 onsdagen den 8 juni 2022

Vi samlas i Fatbursparken utanför förskolan kl. 15.00 onsdagen den 8 juni 2022 med picknick efteråt i parken.

Påskfest på Eudora Internationella Förskola torsdagen den 14:e april

Påskveckan är snart här och med den kommer vår påskfest på förskolan som vi ska ha torsdag den 14:e april.

Alla Hjärtans dag

Personalen på Eudora Internationella förskola önskar alla våra barn och föräldrar en fin Alla hjärtans dag. ❤️Fira och ta hand om varandra!🌺

God Jul och Gott Nytt År

I år har onekligen varit ett utmanande år för hela samhället och givetvis även för förskolan – tack för att ni har hållit i, hållit ut och ställt om.
5 min read

Lucia är inställt, ni kommer att få en film.

På grund av FHM rekommendationer och en ökning av den nya coronavarianten omikron har vi beslutat att ställa in Luciafirandet på måndagen den 13 december 2021.

Senaste rekommendationer Covid-19

Stanna hemma om du känner dig sjuk. Folkhälsomyndighetens rekommendationer syftar till att undvika spridning av covid-19, men även luftvägsinfektioner som RS-virus och influensa.
5 min read

Inga planer på att ändra regler om snoriga barn

Folkhälsomyndigheterna informerar att det finns inga planer på att lätta på rekommendationerna på snoriga barn i förskolan.